پنیر سوئیسی

بایگانی

روم به دیوار!

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۵۰ ب.ظ
سلام به همگی، پرهام صحبت میکنه
این اواخر پیامی ارسال کردم به بیان مبنی بر درخواست تغییر ایمیل. ظاهرا ایمیلم رو تغییر دادن و کد تایید رو فرستادن به ایمیل جدید. حالا من همون ایمیل جدیدم رو هم یادم رفته اصلا چی بوده اسمش! [آهنگ زمینه ی کارتون پت و مت پخش میشود] الان هیچ جور دسترسی ندارم به حساب کاربری خودم. برگشتم به این حساب کاربری قدیمی.
خلاصه برگشتم به همین وبلاگ متروک قدیمی فعلا. حس موزیک ویدئوی helloی adele رو دارم الان. اومدم توی خونه ی قدیمیم. همه جا رو خاک و خل گرفته. من هم نشسته م اینجا دارم واسه خودم چایی دم میکنم.

به هرحال اینجام الان.

اگه میخونید لطفا اعلام حضور کنید. اگه زحمتی نیست.
بعد اینکه وقتی نوشته های قدیمیم رو میخونم حالت تهوع بهم دست میده. آخه انقدر لوس؟  زیاد دقت نکنید بهشون:/

پ.ن.راستی چایی میخواید؟
۹۶/۱۰/۱۹
پنیر سوئیسی

نظرات  (۴)

سلام...
حاضر
پاسخ:
سلام. ممنون
خوشحالم میخونید اینجا رو:)
۱۹ دی ۹۶ ، ۲۲:۵۴ جـاودان ـم
یه آرشیــو پر قدیمی.
: خنده شیطانی :
پاسخ:
: آب دهانش را با اضطراب قورت میدهد :
۱۹ دی ۹۶ ، ۲۲:۵۵ جـاودان ـم
چای هم می‌خوایم، بله. ممنون. :))
پاسخ:
شرمنده، من درحال حاضر رفتم توی جنگل دارم عربده میزنم hello from the othersiiiiiiiide! :))
چایی پررنگ لیوانی.
پاسخ:
ماشالا همه هم چایی خورن :)) من که هیج وخت درک نکردم چایی رو.