پنیر سوئیسی

بایگانی

زندگی

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۳۰ ب.ظ

یکی از لذت بخش ترین لحظات زندگی ام وقتیست که از یک کوچه ی "بخصوص" میگذرم . یک کوچه ی دوست داشتنی که حوالی بعد از ظهر پر میشود از "زندگی" . پر میشود از "آدم های عاشق" .

هر روز حوالی بعد از ظهر از کوچه ی "مهد کودک" میگذرم . کوچه پر است از مادرانی که دست فرزندانشان را گرفته اند و دارند میروند . پشت سر یک مادر و پسر راه می افتم . یک پسرک نقلی چهار-پنج ساله که سفت و محکم دست ماردش را گرفته است . مادر ، زن میانسالیست با مانتو و مقنعه ی گشاد . یک جورهایی هیئت و شمایل یک "معلم" را دارد . کیف پسرکش را روی شانه ی افتاده اش انداخته است . با ملاحت دلنشینی با پسرش صحبت میکند . از پسرش میپرسد : امروز خوش گذشت ؟

پسرک ورجه ورجه کنان میگوید : "آوووره ! امروز کلی بازی کردیم !"

مادر با همان ملاحت میگوید : "خب خدا روشکر ."

من دارم پشت سرشان راه میروم ؛ اما به خدا قسم میتوانم تبسم شیرین مادر را ببینم . لبخندش در هوای پاییزی پخش شده است . 

۹۵/۰۸/۰۷
پنیر سوئیسی

نظرات  (۵)

یکی از آرزو های غیر ممکنم اینه که مادر بشم :)
پاسخ:

:)))
اینقدر خوب و شیرین توصیف کردید که ماهم تونستیم لبخند مادرو تصور کنیم ...
حالم خوب شد:)
پاسخ:
نظر لطف شماست . ممنون .
ما هم از خوب شدن حال شما حالمون خوب شد :)
خیلی خوبه به خوشی ها هم توجه کنیم ....
این حسا این دیدنا خیلی شیک و مجلسی به دل میشینه :)
پاسخ:
بله واقعا . خیلی خوبه که دنبال این چیزای کوچیک ولی دلنشین بگردیم .
۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۴ فرید صیدانلو
یه عادت بدی که دارم اینه : وقتی یه مادری بچشو بغل کرده و منم پشتشون دارم راه میرم اگه روی بچه سمت من باشه کلی براش ادا درمیارم :/ بعد میخنده ذوق میکنم. :دی
پاسخ:
والا به نظرم کسی که این عادتو نداشته باشه مریضه :))
البته گاهاً بچه هه تخس از آب درمیاد و یه چشم غره به آدم میره که جمع کن این مسخره بازیارو باو :/
من یه کامنت داشتم!کامنتم نیس!-_-
پیرو حرف فرید عرض کنم...اون مال اونموقعها بود که میشد واس بچه ها شکلک در آورد که بخندن!!
الان واس بچه ی 4 ساله ادا در میاری یه فحشی بهت میده که همون لحظه باید گوگلو وا کنی سرچ کنی معنیش چی بود! :/
پاسخ:
یعنی گم شده ؟ فکر کن آخرین بار کجا گذاشتیش :))
والا من همه کامنتا رو تایید میکنم . شاید فرستاده نشده از طرف شما . 
به نظرم بچه های این دورهٰ جهش ژنتیکی کردن این طوری شدن :))