پنیر سوئیسی

بایگانی

تخمی ترین ترکیب دنیا

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۲ ب.ظ


اینجا احتمالا زمانی برای خودش باغی بوده است . باغی پر از درخت . آن روز که این عکس را گرفتم هوا دلگیر بود . ابری و نمور . پاییز غوغا میکرد . چشمم به این تک درخت خشکیده افتاد . میفهمیدمش . مثل من "تنها" شده بود .

" تنهایی" و "پاییز "؛ تخمی ترین ترین ترکیب دنیا !

آن روز با هم دوست شدیم .

تابستان سال بعدش به اینجا برگشتم . حوزه ی کنکورم در این حوالی بود . دنبال این رفیقم گشتم که دیدم نیست . تک درخت پیر رفته بود . رفته بود پیش رفقایش . برایش خوشحال شدم و برای خودم ناراحت . دوباره تنها شده بودم . ما انسانها چرا از مرگ عزیزانمان ناراحت میشویم ؟ برای آن عزیز از دست رفته ناراحتیم یا برای خودمان که تنها شده ایم ؟

حالا تمام سهم این درخت از "وجود" ، همین پیکسل های این عکس است . 

حرومزاده ها ! انقدر آپارتمان بسازید تا بمیرید . چرا من را وارد این بازی کرده اید ؟


تخمی: بد. نامرغوب. منشا این اصطلاح از خیارهای سالادی کلفت و پر تخم بود که به آن خیار تخمی می گفتند و خیار غیر مرغوب بود. همینطور بادمجان تخمی
۹۵/۰۷/۱۶
پنیر سوئیسی

نظرات  (۹)

تنهایی بد است .. تنهایی رو باید دعوا کرد ..
من همیشه به ناراحتی بعد از مرگ فک میکنم .. ناراحتی برا کیه واقعا ؟؟
عکس شدیدا فضای هم دلگیر و هم دلچسبی داره .. محیط شدیدا هم بنظرم اشنا میاد :)
پاسخ:
کارش از دعوا گذشته باید کتکش زد :))
هوم واقعا منم نمیدونم .....
لطف دارید . جدی آشناست اینجا ؟ :))))
۱۶ مهر ۹۵ ، ۲۳:۰۲ ابراهیم ابریشمی
سینا ظاهرا اپیدمی فحش «حرامزاده» رو راه انداخته :-) 
راستی اگر از من بخوای جذاب ترین ترکیب عمرم رو بگم، از زمستون و تنهایی نام میبرم، گرچه راستشو بخوای، آدم ها هیچ وقت تنها نیستن، مگر هنگام مرگ....
پاسخ:
آره خدایی ! دقیقا منم به آن حضرت اقتدا کردم :)))
حقیقتا شش ماهه ی دوم سال حس و حال کاملا منحصربه فردی داره . 
جالب بود جمله ی آخر . واقعا تنهایی به معنای واقعی کلمه تو  همون "آن" مرگ به سراغ آدم میاد . البته دقیقا نمیدونم شما کلمه ی تنهایی رو چطور تعریف کردید . مقصود من از تنهایی بیشتر این بود که کسی نیست که بشه باهاش از تفکراتم حرف بزنم مگر تو این وبلاگ و فضای اینجا . 
دمت گرم یک ربعه دارم با اون پی نوشت تخمیت ریسه میرم و زمینو گاز می گیرم از خنده ... آآآآی دددددلم :)))))))
پاسخ:
خنده نداره که جدی بود :))))
بله آشنا میاد :) چی بگم شاید شهرا شبیه هم ان :)
پاسخ:
آره . زیاد حساس نشید :))))
۱۹ مهر ۹۵ ، ۱۱:۴۳ مهدی بردیا
درود دوست گرام دنبال شدید اگه شماهم دنبال کنید سپاسگذار میشم
۲۰ مهر ۹۵ ، ۱۸:۴۴ ستــ ـاره
تنهایی....
واژه ای است که برای هر کس معناهای متفاوتی دارد...
همه ما تنهاییم... بعضی ها تنها ترند...

+ اینقدر آپارتمان بسازید تا بمیرید.... 
   
پاسخ:
دقیقا تنهایی میتونه معانی متفاوتی داشته باشه و درجات متفاوتی ....
خیلی خوشحالم که بعد مدتها سر زدین :دی
چقدر پست غمناکی بود .. همینکه درخت را در قالب کلمات ریختی .. احترام به اوست .. روحش شاد :(
پاسخ:
ممنون رفیق . روحش شاد واقعا ....
۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۶:۳۰ فرید صیدانلو
ما از تنهایی خود میترسیم
نه از رفتن دوست
بعد هر رفتنی ادمی فقط یه ساعت ناراحت اوست مابقیش. دلمان برای خودمان میسوزد که کسیرانداریم که تکیه بر ان کنیم
یاد اهنگ درخت ابی افتادم
"بزن تبر مجکم بزن"
پاسخ:
واقعا . حقیقت تلخیه . البته نمیدونم شاید هم این طور نباشه . به هرحال این خودخواهی آدم ترسناکه یجورایی .
آره اون آهنگم واقعا خیلی حرفا برا گفتن داره . "آخرین ضربه رو محکم تر بزن ...."
۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۹:۲۸ منتظر اتفاقات خوب
وقتی کسی از دنیا میره وناراحت میشیم. برای اون ناراحت نیستیم چون از حال و روزش خبر نداریم که. احتمالا از سر دلتنگی ناراحت میشیم یا از سر تنهایی یا برای بازمانده های اون آدم ناراحتیم که خدا صبرشون بده..
پاسخ:
دقیقا . آدم یه جورایی خودخواهه .....